Sponsers van het Broeker Huis

Het Broeker Huis zou niet kunnen bestaan als er geen subsidies zouden zijn voor het instandhouden en verduurzamen van het grote monumentale gebouw en voor het bevorderen van dorpsactiviteiten.

Daarom danken wij de subsidieverstrekker De Provincie Noord Holland voor hun recente donatie ten behoeve van groot onderhoud.

Ook danken wij de landelijke Overheid voor hun jarenlange ondersteuning bij het in standhouden van het gebouw.

Verder danken wij de Gemeente Waterland voor het verstrekken van subsidie ter bevordering van dorpsactiviteiten.

Sponsering door de Stichting

De Stichting heeft elk jaar wat geld beschikbaar voor sponsoring van activiteiten in Het Broeker Huis.

Iedereen in het dorp kan een aanvraag insturen voor het sponseren van een (culturele) activiteit in het Broeker Huis.

Voorbeelden zouden kunnen zijn: speciale dag voor ouderen of kinderen, lezingen, tentoonstelling, muziekavond, etc.

U kunt uw verzoek per email sturen naar de voorzitter van het bestuur. Wij zullen binnen 2 weken aangeven of wij het verzoek kunnen honoreren.

Graag het doel aangeven, benodigd bedrag en waarom ondersteuning in dit geval nodig is van de Stichting.